Hemma igen...

efter en "vecka" i grönkläder. Nja en vecka är det inte riktigt men det är iallfall en halv. Vi har tagit vaktat och beskyddat våra objekt. Det har varit roligt och lärorikt om man bortser från vissa missöden som uppstod vilket skapade slitningar inom gruppen. Ett tag funderade jag skarpt på att lämna in utrustningen för att jag inte orkade mer. Men man håller ut och när stressen släppte då trivdes man igen. Haha..
Men jag har överlag haft det underbart roligt tillsammans med er allihop som var på KFÖ i helgen.
Så här jättesnygg kan man vara i vår eminenta utrustning.




Det som dock var det jobbigaste med hela övningen var att jag var tvungen att lämna bort min ögonsten till barnvakt. Jag har saknat mitt troll varenda minut. Kände mig halv. Mitt hjärta var inte riktigt med eftersom det var lämnat hemma. Känslan av avsaknad fanns där hela tiden lurande under ytan. Mitt troll var först hemma hos sin moster för hon ville gå och bada med lilleman. Sedan har han varit på julskyltning och myst med sin mammas kusin och hennes barn. Tryggheten med att min son har haft det kanon är total. Nu ska hans mamma snart krypa in i sängen hos honom och snusa lite på sin bebis =)

SÖTNÖT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0