Jag är superkass..

på detta att komma ihåg att blogga. Men men

Just nu orkar jag ingenting. Men nu har jag lite kompletteringar att komma ikapp med. Men 2 slutprov för denna terminen är avklarade och det känns som om det gick ok på det jag hade idag..

Men när jag vänder ryggen till här hemma ser det ut på detta viset :

Lilleman sitter på bordet och är hur lycklig som helst. Jag har en klätterapa till barn. Undrar var han har fått det ifrån. Det finns ett talesätt som säger att det finaste man har det sätter man på bordet medan det fulaste man har kryper själv dit. hmm min son är ju det vackraste i hela världen för mig.

Dagarna bara rusar fram just nu skola, dagis, insu hit och insu dit.
När ska jag ha tid att ta hand om mig?
Visst en utbildning är viktigt så jag kan få ett jobb och ta hand om min älskade son men just nu känns allt tungt. Vill ha bra betyg, vill jobba men någonstans måste gränsen gå. Jag är INTE Wonderwoman. Jag kan inte allt.


EGO i sin nya friss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0