Ledig dag..

Ja idag har vi varit lediga ifrån skola och dagis. Och vad har vi gjort? Nej vi har inte gjort något vettigt idag. Vi sov länge och struntade i alla rutiner. Bara myste jag o min son. Kurade upp oss i soffan med täcken och kuddar o kikade på en film. Mellanmål åt vi i soffan och det tyckte trollet var gott.


till kvällen masade vi ut oss i snålblåsten. Hem till morfar och äta middag. Jag bjöd in oss själva..
Gott med ris och korvstroganoff.
Innan vi skulle åka hem hjälpte vi Marie att plocka in djuren.. Zeb satt på åsnan Lagom. Hoppas att jag får bilderna av pappa snart. Så sött.

Nu när jag kommer till detta med djuren så saknar jag mitt lilla monster som jag fick sälja. Liten och liten. Ja det kan diskuteras. Men iallafall. Han var med betoning på var min. Och jag saknar tiden med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0