Idag..

... har det varit strålande sol och man har verkligen känt att våren är på väg. När solens strålar väl behagar att visa sig så ser man helt plötsligt unga springa runt utan jackor och i shorts??!! Det är bara april månad ännu. Det är inte sommar och det är inte varmt nog att knata runt i kortbyxor..

Dagen idag bjöd på en tur ner till centrum. Gick inom frissan och kollade om det fanns tid till mitt fruktansvärda hår. Det fanns det och det var så sönt att bli ompysslad och bara ta hand om migsjälv en liten stund.
Glömma för stunden att jag är mamma och bara vara Ida.
Shoppade lite nytt till lilleman som jag hittade på rea.. Kändes toppen, synd bara att det snart komer vara urväxt igen..
Min lille prins växer så det knakar. Underbara unge som hittar på en massa hyss hela tiden och driver sin mamma till vansinne.


Nu har 6 veckor passerat och jag har haft det toppen på min praktik dessa 6 veckor. Jag har lärt mig massor och utvecklats som människa... Tack till dig du underbara människa som var min handledare...

Nu komer slutspurten med skolarbete och slutprov. Dags att ta tag i insusen som jag är sen med... Måste måste..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0