Påskhelg

Ja vad ska man säga om denna påskhelg? Det har varit jobb och jobb...
Skärtorsdagen började med sminkning av min lille kille innan han skulle till dagis.. Sen bar det av till jobbet.
Händr inte så mkt egentligen. Fredagen spenderades på Ehrenborg- Dubbla turer 7-16 16-20,30. Sen fick jag nått ryck med att jag var tvungen att städa mitt inatten fråga mig inte varför men fint blev det iallafall.
Påskafton var det dags för en delad tur på jobb... ¤ timmars rasten spenderades tillsammans med Ika., Nala och Fanny ute i rastgården vid sjön.. Det var så skönt. Sen var det jobb på kvällen, det var ren kaosartad kväll...
Efter jobbet var det bara att sätta sig i pappas merca och köra 16 mil rakt upp i landet för att traffa <3
Så här är jag nu... får se om man kan skriva mer sen  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0