Melodifestivalen....

Jaha då var det igång igen... MELODIFESTIVALEN..
Dagens startfält var inget jag tyckte var så där WOW. Men vi får väl se vad lördagarna har att frambringa framöver.

Från det ena till det andra.
Mitt vardagsrum börjar arta sig nu. Min älskade pappa kommer och hjälper mig att få upp de sista hyllorna som jag inhandlade på mitt shoppingspree på IKEA förra veckan. Det kommer bli så underbart.
Känns så skönt att känna att jag har ett vardagsrum som känns nytt och fräsht... Inget ont om begagnat men ibland är det skönt att bara få byta ut.

Mitt underbara monster spenderar nu ett par dagar tillsammans med sin pappa så hans mamma kan få lugn och ro till sina studier. Ligger lite back som det ser ut nu men det hade jag tänt att åtgärda idag och imorgon.
Kräksjukan gör ju sitt till att man inte orkar vill eller kan vara på topp...
Praktiken kommer att bli toppen. Ser verkligen fram emot att komma ut på praktik. Det ska bli så intressant

En aning av våren har kommit till oss nu...
GE MIG VÅÅR. Vill inte se mer snö nu... Ge mig sol och vårvärme. Känner hur all energi rinner till i hela kroppen.

min gosunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0